• تهران، نارمک، خیابان مدنی شمالی ،بعد از متروی فدک، ساختمان پزشکان ریحانه، واحد ۶ و ۷
  • 021-72194
  • info@mahshidclinic.com
  • شنبه تا پنج شنبه: 8:00 الی 20:00

جمعه: تعطیل

021-72194
 رفع افتادگی پلک

افتادگی پلک به افت پلک بالا، یک یا هر دو چشم اشاره دارد. بارزترین علائم آشکار افتادگی پلک، افت پلک است.

دیدگاه کلی
افتادگی پلک به افت پلک بالا، یک یا هر دو چشم اشاره دارد. افت ممکن است به‌سختی قابل‌مشاهده باشد یا پلک می‌تواند بر روی کل مردمک چشم یا بین بیاید. افتادگی پلک می‌تواند هم بر روی کودکان هم بزرگ‌سالانمؤثر باشد امابه‌طورمعمول به دلیل کهولت سن رخ می‌دهد.

علائم و نشانه‌های افتادگی پلک

بارزترین علائم آشکار افتادگی پلک، افت پلک است. این امر به میدان افت شدید پلک‌ها بستگی دارد، افرادی که دچار افتادگی پلک هستند ممکن است در دید مشکل داشته باشند. گاهی اوقات افراد سرشان را کج می‌کنند و سعی می‌کنند از زیر پلک‌ها ببینند یا ابروهایشان را به‌طور مکرر بالا می‌برند تا سعی کنند پلک‌ها را بلند کنند. میزان افتادگی در افراد متفاوت است اگر فکر می‌کنید که ممکن است دچار افتادگی پلک شدید،عکس‌های اخیرتان را که مربوط به 10 یا 20 سال قبل است باهم مقایسه کنید و احتمالاً تفاوت پلک‌ها را مشاهده خواهید کرد.
افتادگی پلک می‌تواند شبیه به درماتوکالاسیسdermatochalasis)) نوعی بیماری پزشکی که مربوط به پوست پلک بالا و پایین است و تحت عنوان چشم‌های متورم نیز شناخته می‌شود باشد.این بیماری‌ها با تشکیل بافت کشسان کمتر از حد معمول مرتبط هستند پزشک شما باید قادر باشد تا به شما بگوید که علت افتادگی پلکتان این بیماری است یا نه.

جستجوی سایر خدمات
لینک کوتاه