• تهران، نارمک، خیابان مدنی شمالی ،بعد از متروی فدک، ساختمان پزشکان ریحانه، واحد ۶ و ۷
  • 021-72194
  • info@mahshidclinic.com
  • شنبه تا پنج شنبه: 8:00 الی 20:00

جمعه: تعطیل

021-72194
 لیزر مونالیزا تاچ

لیزر مونالیزا تاچ روش درمانی واژینال است که بر اساس لیزر مخصوص CO2 فرکشنال کار می‌کند و به‌طور خاص برای مخاط واژن ساخته‌شده است.

دیدگاه کلی
بسیاری از خانم‌ها از آتروفی واژن (آتروفی واژن در واقع نازک شدن دیوارهای واژن است که علت آن کاهش تولید استروژن است) رنج می‌برند که بیشتر در اثر تغییرات هورمون مربوط به یائسگی ایجاد می‌شود. علائم آن شامل خشکی واژن، درد در هنگام مقاربت و مشکلات ادرار است. درمان‌های جوان‌سازی واژن با لیزر مونالیزا تاچ برای کمک به زنانی که علائم ناشی از تغییرات مرتبط با هورمون را تجربه می‌کنند، طراحی‌شده است و ما بسیار خوشحالیم که این روش درمانی موفقیت‌آمیز را به بیماران خود ارائه می‌دهیم. لیزر مونالیزا تاچ در سال 2014 توسط FDA به تأیید رسید و باعث تحریک رشد کلاژن در دیواره‌های واژن می‌شود. درمان‌های مونالیزا تاچ به‌طور خاص برای جوان‌سازی بافت‌هایی که کانال واژن را ترسیم می‌کنند طراحی‌شده‌اند. این فناوری پیشرفته بی‌خطرترین و مؤثرترین روش برای درمان آتروفی واژن و جلوگیری از عوارض بعد از اثرات آن است، بدون اینکه به جراحی یا داروهای تجویزشده متوسل شوید.
ناراحتی‌های واژن ازجمله خشکی، سوزش، بی‌اختیاری ادرار نیز ممکن است در دوران بعد از یائسگی یا بعد از زایمان به وجود می‌آید. علت اصلی اغلب آتروفی واژن‌ها است. بیماری‌ای که می‌توان زندگی شما و رابطه با شریک زندگی شمارا تحت تأثیر منفی قرار دهد.

جستجوی سایر خدمات
لینک کوتاه